snow

Säg inte att jag håller på att bli sjuk!

Mitt mål med den här kvällen är att stärka förutsättningarna för att jag inte ska bli sjuk till självaste lillejulafton. Ok? Det är det viktigaste!

Jag som hade sådana finfina planer för kvällen. Resturangbesök med Lina-Fina och Elina-Fina. Men den här fina (jag gillar ordet fina) middagen får vi ta en annan fin dag. Istället ska jag äta julmat, kolla på Anna Ankas jul, dricka litervis med kokhettvatten med ingefära och honung (vill du dricka något värre får du leta länge..).

Men jag känner mig ändå ganska positiv. Jag ska inte bli sjuk! Nej, imorgon när jag vaknar kommer jag vara frisk som en nötkärna! (Nötkärnor är alltid friska).



Min nya kofta sitter som en smäck! Den är riktigt varm och skön.

Glad dan före dan före doppardan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Aaawe, hoppas du blir frisk, flun...!!

2009-12-22 @ 20:26:29
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0