snow

Sankta Lucia

Glad Lucia! Kollade du på luciatåget på tven imorse? Det gjorde inte jag. Jag sov gott och hade inte en enda tanke på att gå upp klockan sju för att lyssna på luciasånger. Men visst, det är mysigt med massa levande ljus och man får ju en riktig julstämning när man lyssnar på jullåtar!



Jag vet vart jag ska fira min Lucia. Det får bli vid Naturkunskapsboken och vid Muskelboken. Jag ska kunna 23 muskel på latin (har du sett hur långa namnen är?) tills på tisdag.. Jag har en hel del att göra!

Hoppas du får en Lucia utan massa plugg :-).


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja jag inte plugga idag!:) Lycka till Annie!!:)♥

2009-12-13 @ 11:39:54
Postat av: ~B

Rösta gärna i min blogg , på vilken kändis som har hetast ögon :) ?

2009-12-13 @ 12:09:04
URL: http://beno.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltså, hata att plugga på söndagar. Man får panik...

2009-12-13 @ 15:33:15
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0