snow

Snövit och sju miffon



Nu är jag hemma från Malin. Vi har varit på teater. Det var en familjegrej för Månsson family men jag kom och förstöde allt :-D. Vi kollade på Snövit, som varken var vit eller hade svart hår. Lite gullig och mysig teaterföreställning. Sen åkte vi hem till Malin och fikade och fixade med hennes nya älskling. (Hon kommer inte gilla att jag skrev så :-). Också testade vi hennes webbcam, har jag sagt det? Hon visade också mig hur man får finare bilder! Det är så roligt att ta kort och redigera dem. 



Nu ligger jag på min säng med datorn i knät och känner mig trött. Jag tror jag ska borsta tänderna, fläta håret och krypa till kojs. Det är ju en dag imorgon också.. som man säger. Men skitsamma, den dagen kommer bli lika bra ifall jag är uppe en stund till!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag ska också se på snö vit och sju miffo;)

2009-12-30 @ 20:28:02
Postat av: Annie

När ska du se den? Den kommer passa dig perfekt! :-D Jag tror du kommer gilla den!

2009-12-30 @ 21:24:40
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Jag ska se den med oscar och med eva och christor och sen med Linnea och hennes kille andes;) Nästa lördag tror jag;) Vad bra att jag kommer gilla den:)

2009-12-30 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0