snow

Sommarklänning



Skitförkylningen vill inte släppa. Jag har ju ingen energi.. Följde ändå med till affären och köpte godis! Gaaaah, jag ska äta godis imorgon! Det kommer bli smaskens. Hoppas att förkylningen gått över till dess så att jag kan känna smaken! :-)

Här är det ju annars världens härligaste decemberdag, strålande sol! Ska försöka gå ut sen en sväng så att jag får andas in lite frisk luft. Men jag tänkte surfa runt här ett tag nu. H&M har fått in vårkläder på hemsidan. Jag har hittat en supersöt klänning som jag ska se till blir min :-).

 

Kommentarer
Postat av: Malin

cross process here we gooo!!! Eller vad? ;)

2009-12-30 @ 19:24:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vtiamin

VAd söt kläning:) Det var den du visade mig när vi tittade på hemsidan;) Du kommer att passa i den:D PÖSSSS

2009-12-30 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0