snow

Tradition

God hejsan!

Jag sitter i en alldeles förliten morgonrock och bloggar. Håret är nytvättat och mitt rum ser mer än kaosartat ut. Skit samma. Den här dagen ska jag inte städa. Utan endast umgås med nära och kära. Om en stund kommer min Farmor och hämtar upp mig, vi ska gå en sväng på stan och leta efter julklappar (till bland annat mig). Det har blivit en tradtion som jag tycker är riktigt mysig.

Ikväll ska jag umgås med min fina kusin Ebba. Vi har inte setts på ett tag. Det har varit mycket med skolan och då blir det tyvärr mindre till att umgås med kompisar. Men ikväll ska vi ta tillbaka all förlorad tid. Bäst att jag går och fixar till mig så att jag är redo för en riktigt shoppingrunda när Farmor kommer!



GLAD LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0