snow

Depp

Jag känner mig så deppig. Jag måste bara få skriva av mig lite..! Jag har inte så mycket lust till någonting just nu. Det känns som att jag har så mycket i skolan och det gör så att jag inte kan slappna av ordenligt när jag är ledig, det är kallt, jag är blek också är det bråk. Om man nu kan kalla det för bråk..! Ååå, snälla snälla Annie kom i positiva tankar igen! Men man ska få vara deppig. Men jag har inte känt mig så här på länge! Det är också att jag har kommit på mig själv att jag är deppig. Många gånger så tänker jag kanske inte på det när jag väl är i "hålan". Utan jag märker det efteråt.

Depp hit och depp dit, idag känns det såhär. Jag kommer snart på nya banor..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0