snow

Fett bra dag!

Hej!

Denna dagen har varit näst intill perfekt! Först hämtade Farmor och Kusin mig. Vi gick på stan och åt bakad potatis! Sen åkte vi hem till Farmor & Farfar, fikade, spelade spel, myste, kollade på film och kusinen och jag var ute i backen. Vi åkte dock inte skidor som det kanske låter som. Nej då, pulka eller närmare bestämt snowracer får räcka. Det hade varit lite jobbigt att åka skidor när där inte finns någon lift. Men kusinen sa att vi borde säga till dem som hyr backen att de ska skaffa en sittlift. När jag kom hem stod TV:en på och det är Rögle mot Modo ikväll. Just nu är det i tredje perioden och det står 5 - 1 till Rögle! Skitbra! :-) Jag har fått ett sms idag från H&M..! Mina kläder har kommit! :-) De skulle komma nästa vecka och med lite tjat så har vi hämtat dem! Sist jag beställde där ifrån så var den ena varan i "fel" material, den andra var för stor etc. ! MEN allt passade perfekt och gissa om jag är glad!

Många häliga kramar från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0