snow

Fredag

Hej!

Känns så skönt med helg! Min förkyldning börjar att släppa och ikväll är det Let´s dance, små saker kan förgylla livet :-)
Jag började på ett matteprov idag.. som jag skrev igår. Om jag hade gått på en "vanlig" skola så hade jag haft 80 minuter på mig. Men på min skola får man ingen begränsningstid ... utan jag började vid halv två tror jag och slutade kvart över.. Hann inte klart hela så jag ska fortsätta på måndag. Ibland förstår jag inte på mig min skolas regler!

Lina har varit här i eftermiddag men gick precis hem. Nu ska jag sitta här en stund till, kanske hjälpa till med maten och sen blir det ju fyran på teven som gäller :-)

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Annie du jag skriver inte om det du skrev. Men vet du vad att när jag kom i på din blogg så märkte jag att det fanns en klocka dom det stor tiden men jag vet inte om det är du som har gjort det elller är det av sig själv. Men så du vet det brara!=) Ha det bra!!!! Puss å kram hjärte barn!:)

2009-02-06 @ 19:48:40
Postat av: Mallan

Måste säga att klockan var cool!! =) Passar bra in =)

2009-02-07 @ 11:54:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0