snow

GLAAD! :-)

Hejsan!

Det var inte många rader som jag skrev igår, förlåt! Jag slutade halv tre, kom hem, kollade på Tv:en och åt! Sen slängde jag mig på cyklen för att stanna till hos Maja och sedan vidare till Lindab arena! Rögle förlorade med 6-3 och nu är de nere i kvalserien. Synd :-( Men jag kan inte låta bli att skämmas lite för att jag inte blev ledsen över deras förlust. För om de hade vunnit igår och sedan tagit en poäng till så hade de kommit mitt-emellan-slutspelet-och-kvalserien och det betyder att de inte hade spelade förens i höst. Jag gillar att följa deras kamp om att vinna och i så fall så skulle de inte bli mer hockey på flera månader..! Men det blir det nu :-) och jag hoppas verkligen att det blir spännande matcher och att de håller sig kvar! :-) Så, nog om hockey!

Idag är det en rikitig härlig dag! Det är fredag, glada personer runt omkring mig och jag känner mig snygg :-) Kan det blir mycket bättre? Hahha, tror knappast det! Vi har börjat spela kort på rasterna i skolan och jag kan direkt erkänna att jag bara vunnit en enda gång. Men att det börjar klia i fingrarna och jag känner att ett beroende är på väg! Nu är det helg, solen skiner och det luktar vår i luften. Fortfarande en aning kallt men vad gör det? Det är ju trots allt fortfarande februari och det betyder ju vintermånad! MEN på söndag är den efterlängtade våren här. I alla fall enligt månaden...!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0