snow

Glad

Nu är jag glad! Jag är det, jag är glad! Även om jag mår så här halvt så är jag glad! Jag ska inte gå och oroa mig för ett prov. Jag ska inte tänka att det är ett prov utan bara skriva på. Jag pratar om min uppsats som jag ska skriva imorgon! Jag ska skita i att oroa mig.. Vad finns det för mening att göra det? Jag ska göra mitt bästa.. och bara skriva ! Det kommer bli bra :-)

Jag har alltid gått och oroat mig för så mycket, livet igenom. Tänk om det händer eller tänk om det inte händer? Ibland när jag går och lägger mig så tänker jag igenom dagen, hur den har varit. Så kommer jag på en sak som inte var så bra.. men som inte var någon fara, det var ingenting att oroa sig för. Tänk om jag hade vetat kvällen innan en ledtråd till vad som kommer hända under morgondagen?! Då hade jag oroat mig så in i bängen men heeelt i onödan.. ! Peppar peppar ta i trä att det inte händer något hemskt imorgon bara för att jag "sa" så !

Kommentarer
Postat av: Mallan

HA! DU OCH DITT PEPPAR...

2009-02-04 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0