snow

God morgon

Hej!

Igår var jag som sagt på släktkalas. Vi kollade såklart på Melodifestivalen :-) och även denna vecka gick rätt artister vidare. Mollys låt var en aning seg men hon är otroligt duktig! Sen kollade vi på en video sen 1990! 18 nästan 19 år sedan (det var i april)! Det var jätteroligt att se, haha! Alla var så unga. Jag också för den delen.. väldigt ung :-)

Snart ska jag och Ebba till badhuset och bada :-) 40 längder står på schemat och sen ett varm bubbelbad!

Ojj, som det snöade inatt. När vi kom hem vart jag helt överlycklig. Det var ju hur ljust som helst fast klockan var halv tolv! Underbart :-) Så jag stannade ute en stund innan det var läggdax :-)

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0