snow

Gymmeligymgym

Hej kalla tisdag! Om jag hade skrivit för några timmar sen så hade jag sagt att detta har varit en helt vanlig dag. Men det kan jag inte säga längre, eller kan kan jag alltid men då ljuger jag. Jag, Kompis, Mamma och hennes mamma har varit på gymmet! För mig och Kompis var det första gången. Kändes lite konstigt att vara där och kämpa och samtidigt kolla på när andra satt där och rynkade näsan och bet ihop tänderna! Men det var roligt :-) När jag satt där och vid olika maskiner så tänkte jag på vad andra tänkte på... Om de är där för att de tycker det är roligt, för att må bra, för att förbränna en bilring eller få lite kulor på armarna? Jag kom fram till att de äldre är nog där för att förbränna fett och de yngre (killar) för att få muskler! Sen finns där nog någon som gör det för att det är roligt! Många är nog också där för att de mår bra av det :-) När vi skulle hem så kände jag mig inte ett dugg trött men nu så känner jag i armarna när jag sitter här och skriver. Jag får en behaglig känsla efter att jag har tränat och även om jag kan klaga dagen efter på att jag har träningsvärk så tycker jag ändå om det :-) Det är ju bara ett bevis på att jag har kämpat!

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0