snow

Hallå!

Ny vecka, ny dag, nytt liv.. Inte riktigt men nya tag :-) Idag gick jag i skolan från 8.15 till 14.30. Vi slutar (alla elever på skolan) klockan halv tre måndag, tisdag och onsdag! Fast på onsdag ska jag ha nationellt prov, i svenska. Det är muntligt och jag vet inte rikitigt vad det går ut på men det blir säkert bra ! I eftermiddag har Malin och jag varit vid havet och havet är verkligen frihet! Det blåste lite grann, så det var lite kyligt men ändå kul :-) Nu har Malin gått eller bokstavligt talat så har hon cyklat iväg med min cykel.. Fast jag hon kommer snart tillbaka och lämnar den :-)

Hoppas den här veckan blir riktigt bra!
Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Malin

Mwooohahaha!! Och jag kommer aldrig tillbaka med din cykelhelle.. haha, det låter som om jag har själt den! thaha... =)

2009-02-09 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0