snow

Hej igen :-)

Det här med smilisar har inte gått vägen. Eller jo, det beror ju såklart på hur man räknar. Men jag och malin har pratat innan om att man inte borde använda så mycket smilisar men jag har inte lyckats med att inte göra det ::--))
Nu har jag varit på promenad med vovven och Mamma! Jag har lite ont i huvudet men hoppas att det snart släppet! För övrigt är det bra :-) Ännu en helg kvar tills skolan börjar och det glädjer mig!

Jag har städat på mitt rum och även min gadrob (stavas det så?)! Om en stund ska jag fixa till mig, byta om (sitter just nu i träningskläder, en våt strumpa (hade joggingskor på mig och det läckte in snö)) och duscha! Ska se om jag kan lägga in lite bilder här snart.. bloggen blir så mycket mer levande då. Men det har jag väl redan sagt ett antal gånger? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0