snow

Hej onsdag!

Hej onsdag!

Idag var det sista nationella svenska provet, muntligt! Gick bra tror jag :-) Ingen får veta hur det har gått för en själv förän alla är rättade. Eftersom det går ca tre hundra tusen nior på vår skola så lär det ta ett tag, fast vi vara kanske bara runt sjuttio...! Lina och Maja satt och pratade om björnar innan idag och sen kommer det in på samtalsämnet älgar! Då säger Lina

- Men Annie, du och jag har ju sett en älg en gång.
- Ja, det har vi!
- Det var på Skåneleden
- Ja, det var väl med klassen när vi gick i trean? säger jag.
- Ja, det var det
- Var inte din pappa med på den "resan"? frågar jag Lina
- Jo, det var han, svarar hon
- Det kommer jag ihåg för stod han framför mig

Lina faller (faller?) i skratt!

Jag ska dansa halv åttan, tills dess har jag inga som helst planer!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, ja shit va kul det va:P det lät ju verkligen som om han hade stått i vägen för dig så du inte kunde se älgen^^

2009-02-12 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0