snow

Hej tisdag!

Idag har jag blivit klar med mitt tredje av fem arbeten i NO! Lättnad :-) Jag hittar fortfarande inte min mobil men Malin har efterlyst den nu på skolan! Hahaha. Idag är det fettisdagen, jag som trodde att den var i söndags... Men det var bra att den var idag för då har jag en anledning till varför jag bakade en kladdkaka.

Jag var hos mina kusiner i söndags och vi kom in på hur man ska få en kladdkaka riktigt kladdig. Jag har testat att ha den inne i några färre minuter än vad det står i receptet men jag har aldrig lyckats..föräns idag! Kusinen sa att man skulle ha samma recept som vanligt fast med sirap..! När jag tog ut kakan ur ugnen så sa jag högt för mig själv "Bättre lycka nästa gång". Men efter att jag och Lina hade varit på en promenad så hade den svalnat och det var så där kletig och god som jag annars bara drömmer om! TACK Oscar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0