snow

Hej!

Så har jag nog aldrig börjat mitt inlägg. Med en sån fantasifull rubrik!? När jag hade varit ute med Cindy så tog jag mig ett varmt bad och det var riktgt skönt. Jag tror inte att jag har badat på ett hel år (i badkar då förstås)! Efter det pluggade jag lite matte och kollade på "Made in Sweden". Mer än så har jag inte hunnit med! För övrigt känner jag mig lite tung i huvudet och sitter här och funderar på vad jag ska skriva för uppsats på torsdag. Det hade ju varit bra att komma på det nu eller i alla fall ha en aning om vad jag ska skriva så kan jag lägga ner mer tid på skrivandet på torsdag än på (tänkadet höll jag på att skriva) vad jag ska skriva! Blev det flummigt?

Nej men annars då? Som jag skrev i förra inlägget så lever inte jag just nu, eller klart att jag lever men det känns inte som så! När man är förkyld så känns det som att man har ett skal runt hela huvudet... Hörs ju som att jag är helknäpp men det känns faktiskt så! Nu ska jag gå in och kolla om "I taket lyser stjärnorna" går på bio på fredag...!

Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0