snow

Helg

God morgon!

Jag har nyss ätit frukost! Eftersom det är lördag så festade jag till det med O´boy! Men det skulle jag inte ha gjort. Jag vet alltid innan jag dricker det hur det kommer kännas efteråt. Men jag envisas alltid med att dricka det! Aj, nu har jag ont i magen..! I alla fall, nu sitter jag och kollar på Eva & Adam. Hahha, det är faktiskt roligt. När jag var liten och kollade på det så fattade jag aldrig vad dem pratade om... Men nu så :-) Annars så ska jag städa på mitt rum..! För något år sedan så hade jag jublat men nu så är det inte samma melodi!! Ikväll ska vi fira min lilla mormor med kusinerna :-) Också är det Melodifestivalen..det får man ju inte missa..! Hoppas att det går bra för Molly, det hade varit roligt :-) Sen så är ju snygg-Martin också med ! :-D

Ha en trevlig helg! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0