snow

Hos tandläkaren(hygienisten)

Heej!

Ny vecka och jag gillar måndagar mer än söndagar! Jag är nyss hemkommen ifrån tandläkaren och det var felfritt :-)
En himla lättnad. Nästa gång som jag ska dit är om 1,5 år! Om det inte händer något vill säga men det får jag hoppas att det inte gör!

- Dricker du läsk? frågade tandläkaren ..eller det var en tandhygienist men men!
- På helgerna ibland svarade jag.
- Bra! Dricker du jucie? frågade hon
- Ja, nästan varje morgon
- Det är inte så bra för emaljen..! 
 
Man kan ta det som att hon var sur men det var hon inte..! Hon sa faktiskt att jag fick dricka jucie men att jag skulle känna till det där! Jag vill inte dricka mjölk (jag får ont i magen) eller vatten på morgonen.. tråkigt värre! Haha, nej men jag ska kila nu och ta mig ett riktigt stort glas jucie!

Nej men jag ska plugga lite nu! Klockan halv ett ska jag vara í skolan!

Kommentarer
Postat av: L

Vilka jävla problem du har, stackars människa. Det verkade ju som att hon hade läst på ordentligt den där hygienisten, det e inte bra för emaljen.. : vaa??? :O

2009-02-16 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0