snow

I taket lyser inga stjärnor hos mig..!

Godkväll!

Nu är klockan sex och det är mörkt utanför! Jag längtar till det är vår, då man kan ha en kofta, ett linne och ett par jeans på sig utan att frysa, att jag och några vänner har åkt till någon gågata för att shoppa en hel dag, solen strålar, alla är på jättebra humör och vi hittar massor av snygga plagg och andra roliga saker :-) När vi sitter där på ett café och har jobbat ifatt allting i skolan! och bara njuter av det goda som livet bjuder på! Det längtar jag jättemycket till :-)

Jag ska se till att en sådan dag blir fixad lite längre fram i vår! Jag gillar att sätta upp sådana mål om man kan kalla det för mål.. Då blir vardagen roligare. Jag gillar att ha resor inplanerade. Visst det är skit roligt att vara på en resa, verkligen ! Men det är nästan ännu bättre att få längta till resan! Tiden innan man reser, den är bra den.. Tyvärr finns det ingen resa inskirven i min kalender just nu.. Eller jag har ju ingen kalender men du fattar poängen va? ;-) Det behöver ju inte vara en resa, bara det är något! Som till exempel en kväll på bion med vännerna.. Men den där "I taket lyser stjärnorna" går inte på bio..! Inte här i denna håla just nu i alla fall :-( Ibland skulle jag vilja bo i Stockholm, då hade detta problem inte funnits!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hemm... Vad menar du med "I taket lyser i nga stjärnor" Jag fattar inte det iallafall. Jag har läst det två gånger men jag fattade inte ett skit. Men skit samma. det är bäst att du fattar vad du skriver om!;-) Puss puss

2009-02-04 @ 19:54:58
Postat av: Anonym

Hahahah! Lilla gumman, hur går det med smilisrana idag!? thihi... Vi skulle ju sluta med det. =)

2009-02-05 @ 19:11:27
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0