snow

Att älska sig själv

Det är inte alltid att älska sig själv, det tror jag att vi alla vet och har erfarenheter av. Men att försöka att inte se på sig själv med kritiska ögon alltid och att acceptera sitt utsénde är viktigt. För vad kan jag göra? Jo, visst jag kan lägga mig under kniven och förändra mitt utseénde. Men vill jag verkligen det? Svaret för mig är givet, jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja förändra min kropp genom operationer. Det är inte Annie att göra så. Jag tycker att det är hemskt att se hur osäkra många är. Jag ska inte säga att inte jag är det, för det är jag i vissa lägen men jag försöker verkligen. Ibland så tror jag  på mig själv och ibland så faller jag, precis som alla andra gör mer eller mindre ! Tänk om alla skulle ha bättre självförtroende och självkänsla. Om alla skulle kunna vara sig själva, sluta tveka och veta att man duger som man är. Vilken gladare värld vi skulle leva i då!

Tänk på hur fin du är!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vet vaffist att ja vala fin som jad äl!! =)

2009-02-10 @ 08:11:52
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0