snow

Ledig!



"Solen skiner, snön är perfekt och åkningen börjar fungera men magen är tom. På 120 sekunder värmen jag en Billys pan pizza". När vi var i Sälen (jag och min familj och våra kusiners familj) för ett antal år sedan så satt jag där i sittliften och kollade ut över backen. Jag var i så gammal då att jag kollade efter killar men tillräcklig för att kolla på reklamskyltar. Så jag matade in den här reklamen i huvudet och kom ihåg den. Kanske inte jättenödvändigt men jag tyckte att det var roligt :-) Jag tyckte att texten passade så bra idag. Eller alltså solen skiner och snön är perfekt. Fast här ligger inte jättemycket snö på marken men lite grand så att det ser mysigt ut och jag börjar faktiskt bli lite hungrig. Men jag vet inte om jag är så sugen på en Billys...! Den ser så fettig ut! Hehe, men jag ska inte sitta och prata skit om pizzor. Det kommer man inte särskilt långt på. Jag vill lägga in flera bilder på samma inlägg men jag har inte lyckats klura ut hur man gör..Eller jag har inte försökt än men jag ska se vad jag kan fixa!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha:D o där har du ju den finfina backen där jag slog min finfina vurpa:D

2009-02-13 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0