snow

Mååånga barn och nagelproblem

Hejsan!

Jag har precis kollat på "Familjen Annorlunda". Snacka om många ungar! Så många ska inte jag ha... men man ska aldrig säga aldrig. Fast det gör jag ändå: aldrig! Två eller tre barn är lagom tycker jag!
Min hals känns sådär. Jag har druckit en så sjuk äcklig drink: riven ingefära, flytande honung och pressad citron! Men ska man bli frisk från en förkyldning så ska man!

Mina naglar ser så fruktansvärt tråkiga ut.. Jag har bitit ner allihopa och färgen har flagnat sedan länge. Det är verkligen jobbigt att inte kunna sluta bita på naglarna. Den som säger "Men det är väl inte så svårt att sluta" den får nog tänka om! Det är precis lika svårt att sluta som när man är nikotinberoende! (Ok, jag vet ju inte hur det känns men kan ju föreställa mig) Att bita på naglarna är ju ingenting mot att röka och snusa som vissa tonåringar gör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0