snow

Många femmor!

Hej! När man är på små turer själv (utan någon vuxen) så lär man sig ett och annat. Till exempel att man inte ska mata in för mycket sedlar i biljettautomaten. Jag ska inte lägga in en hundra lapp nån mer gång. Det kommer ju ut massa växel i 5:or.. Hahha, hur många som helst!

Idag ska jag träffa släkten, alltså inte hela släkten men min kusin som snart fyller år och farmor! Vi ska gå på stan och leta efter en sommarjacka till den blivande 5 åringen :-) Sen följer jag med dem till landet..!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Hahahha det var roligt i går!<3<33<3 det var roligt att du fick sjukt många femmor! men det var mycket mysigt och trevligt!<3<3<33<3 Tack för en underbar dag! men blir lite sur för byxorna!:( Men men puss puss!<33333333333 i love you!

2009-02-19 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0