snow

Mattelimattmatt

Hejsan! Jag är en plugghäst och heter Annie :-) Nej men jag har faktiskt jobbat med matte nu. Eller jag ska inte säga faktiskt för då hörs det som att jag aldrig pluggar och det är ju inte sant :-) Snart ska jag kolla på "Du är vad du äter". Du får säga vad man vill om det programmet men jag tycker om det ! Annars då? Jo, jag sitter här framför datan med mobilen på skirvbordet. Den piper till lite då och då och jag får ganska oseriösa sms av två levande varelser ! Men jag trivs med det, datan, jag, Anna Skipper och två oseriösa kompisar som tänker på mig !

Oj, vad flummigt detta blev. Bäst jag avslutar snart... så att jag inte går över styr (säger man så?) Ha det så bra, vi hörs imorgon. Då är det fredag och det gillar jag, fredagar är bäst! (peppar peppar) !

Kommentarer
Postat av: flu

ha! du och din peppar, igen! =) vem är den andra oseriösa kompisen? ^^

2009-02-05 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0