snow

Melodifestivalen

Hejsan!

Nu har jag kollat på den sista och bästa Melodifestivals deltävling! Jag tyckte att Agnes hade en ganska bra låt men hennes glädje och energi når inte ut. Star Pilots låt Higher var bäst! Jag röstade på dem! En trallvänlig låt som är här för att stanna. Den påminner ganska mycket om deras hit förra året: (In) the heat of the night! Jag tyckte de var värda en finalplats! Sarahs låt var otroligt vacker.. Hon sjunger så himla fint. De två killarna och Ricky Martin var också ganska bra!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, tror att reklamenpausen snart är slut! :-)
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

e du go eller?? dom pilotpojkarna hade ju en heelt gammal melodi, jag menar refrängen va typ EXAKT likadan som den där take my body close to the dancefloor. fan fusk, så jävla billigt.

2009-03-01 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0