snow

Min kvällelikvällkväll

Godkväll!

När jag var liten, eller ja, för si så där fem år sedan så tyckte jag så mycket om Lili sakerna, tvålar, plåster, badkulor, läppglans m.m.  Läppglanset hette typ "Läppeliläppglans". Så jag tror jag har fått det där ifrån... kvällelikvällkväll.

Nu känner jag att tröttheten börjar komma. Friskis passet var roligt men en aning mycket folk ! Fler än 80 personer i en och samma lokal..! Jag har slappat framför tven en stund och kollat på "Familjen Annorlunda". Tänk så bra de måste kunna planera hit och dit för minsta lilla. Jag beundrar dem att de klarar av det! Tänk om jag har sju barn om 15 år! Haha, jag skrattar nästan åt tanken men tänk om jag kommer ha det. Finns inte så stor chans (eller risk beror på hur man ser på det) men jag tror inte att jag vill ha SÅ många!

Nu ska jag äta ett äpple för det är jag sugen på :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0