snow

Min söndag

Hejsan kvällen den söndagen den 15:e februari 2009!

Jag har mått jätteskumt hela eftermiddagen. Illamående, ont i huvudet och i magen. Fast nu mår jag lite bättre :-)
Jag har kollat en stund på "Alla älskar Alice" och vi har köpt Guitar Hero idag! Jag spelade en stund hem med det men jag fick så himla ont i huvudet så jag fick lägga av ! Jag gick en liten promenad men huvudetvärken släppte inte. Efter att vi ätit så gick den nästan över så då satte jag mig och spelade lite gitarr!
Det är inte jättelätt men jag lär mig säkert efter hand :-)

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 10.. Blää, sånt gillar jag inte. Hoppas att jag inte har något hål. Det har jag aldrig haft och vill aldrig ha det heller! Eftermiddagen ska jag spendera i skolan..!
Nu ska jag se vad som går på tv!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0