snow

Positiv!

Jag som skulle vara positiv idag. Det gick ju sådär.

Jag kände mig riktigt förkyld igår. Orkade inte göra någonting alls på hela dagen och tyckte riktigt synd om mig själv. Går och fruktar att vara sjuk nu när det är prov och allt och att jag ska behöva göra proven senare än alla andra, att lärarna tror att jag fuskar och att allt bara blir fel. Det som känns så himla skönt att jag mår så fruktansvärt mycket bättre idag!
känner mig inte alls så där hängig, det gör bara lite ont i halsen!

Tänk.. När man är frisk vill man göra allt men det ända man önskar när man är sjuk är att bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Kusin vita min

Jag är också sjuk!!:( det är hemskt

2009-02-02 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0