snow

Shopping och Melodifestival

Hej denna lördag kväll!

Har sagt till mamma nu i veckan att jag vill åka och shoppa! Hon har inte varit jättepositiv till mitt förslag men ibland för hon sköna infall som idag :-) Så vi var i väg och jag hittade tre klänningar/tunikor och ett linne! Jag är inte den som brukar hitta så där mycket på en gång ! Men idag så var det kanske min shoppingdag eller nått! Jag är i alla fall glad :-)

Nu ikväll har vi kollat på Melodifestivalen! Jag tyckte att helt rätt bidrag gick till Final! När Andreas Lundstedt satt och pussade på en av tjejerna i hans gängs hand så skulle jag kommentera att han inte borde göra det eftersom han har HIV men jag sa att han hade HV71! Oppps, någonting i min gärna kopplades fel! Kan vara för att jag kommenterade innan på hockeyn att det var Stefan Liv som stod i målet och att jag var lite stolt över att veta att han spelar i HV71...!
Man tänker det ena men man säger det andra!

Trevlig lördagkväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0