snow

Skit också

Jag skulle ju skriva att "Detta är mitt 200:e inlägg" men jag råkade visst glömma det helt! Nu har jag och min käre bror varit ute med Cindy! Vi gick till havet och gissa om det var vackert? Blåste inte alls mycket och solen stod på :-) Det gör mig lycklig!

Ikväll är det Let´s dance! Skrev inte det innan men jag skulle bara visa att jag var kry och kom ihåg det :-) Fett va?
Hoppas att Laila är riktigt bra ikväll, som hon var förra veckan men då fick hon låga poäng för det hon gjort tycker jag ! Vilken orättvisa det finns i världen..! Fast det var kanske inte ett så stort problem.! Nu ska jag få bort min huvudvärk som kryper sig fram. Hur får man bort den då? Bland det sämsta är nog att sitta framför datorn..! Så hej på ett tag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0