snow

Skoltrött

Ny duschad sitter jag här nu. Dansen gick bra idag men det var lite långtråkigt måste jag erkänna! Nu ska jag sätta på Måns låt och bädda min säng. Sen ska jag sätta igång en film tror jag, göra vid mina naglar och plugga lite engelska. Jag skrev för några inlägg sen att jag ska gå i skolan måndag och tisdag. Jag har bestämt mig för att plugga fram tills tisdag (här hemma alltså) och sen ska jag unna mig en riktigt gott lov! :-) För det tycker jag att jag är värd. Det har varit så mycket i skolan nu och jag kan inte riktigt slappna av när det är så mycket att göra. Förutom alla arbeten som ska göras och lämnas in så har det varit Nationella prov också! Jag känner mig ganska skoltrött och har inte någon lust alls att plugga.. Men jag tar tag i det nu fram tills på tisdag sen skiter jag i att gå i nian :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0