snow

Skratt på gymmet

Nu är jag hemma igen från gymmet! Känns lite konstigt att vara där. Jag har lite svårt att se mig själv på ett gym. När vi satt där på en matta och stretchade så kom en kille (30 år eller nått) för att göra sit-ups på en pilatesboll! Inte för att det såg särskilt roligt ut men jag kunde inte hålla mig för skratt. När jag började skratta så gjorde ju Maja också det så vi fick lämna den där mattan... Kändes så fel för han trodde säkert att vi skrattade åt honom. Men vi gjorde ju inte det! Det var säkert för att jag var trött! Sen när vi hade hämtat våra jackor och väskor och gick förbi honom så kollade eller han på oss..! Usch, det var inte roligt! Jag hatar verkligen att skratta när jag inte borde göra det. Men när man sitter där och kollar på varandra och man hör folk runt omkring stönar för att de tar i så, så är det så sjukt svårt att låta bli! Jag får nog träna på det där..!

Nu har jag ringt min kusin och vi har bestämt att vi ska åka på en lite shoppingrunda imorgon och fika på ett mysigt café :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0