snow

Skridskor!

Hej! Nu är jag hemma efter en eftermiddag på sjön..! Bokstavligt talat på sjön. Där fick jag till det va? ;-)
Det gick sådär till att börja med. Lite irritation i kroppen redan när vi kom dit, var arg på mig själv för att jag inte bara släpper rädslan och kör och skridskorna var stela..! Men efter en bulle och lite varm choklad så gick det bättre! Med en klubba i handen så åkte jag mycket bättre än när vi kom! Men jag är fortfarande rädd att trilla baklänges. Jätteobehaglig känsla tycker jag.. framlänges är mer ok ! Men jag trillade aldrig, var för försiktig till att lyckas med det :-)
Nu är träningskläderna på och vattenflaskan fylld, bara till att ge sig iväg i detta snöiga väder ! Friskis härnäst :-)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0