snow

Snart vardag igen

God kväll kära du!

Jag ringde till Malin för en stund sedan. Hon har varit på skidresa hela lovet och hem igår! Var så skönt att höra hennes röst. Det som inte var lika roligt var att hon påminde mig att vi får veta hur det gick på det nationella proven imorgon!

Jag har inte tänkt så mycket på att lovet snart är slut. Bara när någon har sagt det, inte alls annars. Jag brukar annars ha så svårt att släppa skolan när jag är ledig. Förr förra sommarlovet kunde jag inte koppla bort skola, på HELA LOVET! Vi var lediga i 10/11 veckor den sommaren så det var ett lååångt lov!

Nu ska jag göra vid mina naglar. De är inte särskilt vackra. Min franska manikyr som jag gjorde i fredags flagnade bort när jag simmade idag! Men jag orkar inte göra en ny så det får bli ett silver/grått lack ikväll!

Imorgon är allt som vanlig. Idrott på eftermiddagen, flöjt på lunchen och underbara vänner :-) JAG SAKNAR DEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0