snow

Snöar

Det snöar ! Känns lite konstigt.. Jag som har gått och väntat på våren.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju! :-) Det tror jag på! Jag måste snart ta mig ut i detta yrväder för Cindys skull. Hon behöver komma ut !
Sen ska jag fortsätta med matten, men jag fastnade innan så jag gav upp för en stund. Sitter här i soffan, datorn värmer mina ben och jag har kontakt med vännerna via sms. Johanna bad mig precis ringa henne så... det ska jag ta och göra.. Har hört att det har hänt en liten olycka på hemkunskapen..!

Kommentarer
Postat av: kompisen som osså är hemma..

ha! Jag fastnade också precis!! haha, jag skrev osså det på min blogg... vilket sammanträffande. :)

2009-02-04 @ 15:20:02
Postat av: Kusin vitamin!

Vadå en olycka på hemkungskapen?? Undra vad det har hänt då!!!

2009-02-04 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0