snow

Tänk tänk

Jag hittar inte min jävla mobil (ursäkta språket) men jag blir så trött! På mig själv och mobilen..! Jag vill det bara ska dinga till i huvudet och komma på att däääär har du ju inte tittat Annie. Också kan jag själv minnas hur jag la ner mobilen på det där stället imorse! Men icke så nicke!

Ååå, också hittade jag ingen intressant om panflöjten. Inte för att jag tror att jag kommer hitta något intressant indo om den men det kan ju i alla fall vara något som man tycker är nödvändigt att veta!

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heeej! Vad synd att din mobil är borta!!:( men du annie har du ringt till den och lite andra saker så du hör din mobil singnal!?? Men jag vet inte vad du ska göra. Leta leta leta!;) så är det bra. om jag var där så skulle jag bara hitta den till dig och du skulle vara hur glad som hellst!:)<3333

2009-02-24 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0