snow

Val äl min mobil vala?

Hejsan!

Nu är det måndag. Sitter här och går igenom bloggarna jag följer! Jag gillar att läsa om andras liv och deras tankar och värderingar! Men jag kan inte riktigt slappna av här framför datorn.. Mina mobil är putsväck och jag har inte en aning vart den kan vara. Jag kommer väl ihåg att jag satte igång den i morse, la ner den i jeansfickan innan jag cyklade iväg.. Men när Maja frågade om en bild i skolan så skulle jag fiska upp mobilen ur byxan men så var den inte där! Jag har tänkt och letat efter den men jag finner den inte någon stannas!

Skolan då? Jo, vi fick reda på hur det hade gått på de nationella proven. Jag är nöjd men inte mer. Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Att jag alltid ska ha så höga krav ...! Jag har tillverkat en panflöjt av lite rör och tejp på tekniken! Jag sa även till min lärare idag att de hade lovat mig ett betyg i julas och den fick jag inte betyget som de lovat.. Hon sat att det hade blivit nått fel och att jag ska ha det andra betyget :-) På eftermiddagen hade jag idrott, slutade vid halv fyra och nu sitter jag här!

Nu ska jag se om jag hittar lite historia bakom panflöjten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0