snow

13 (15) snart 30

Så där :) då var det morgon igen!  Nästan lika kallt som igår. Har precis varit ute med Cindy (hund) och efter en stund fick vi gå hem igen. Jag hade ingen mössa på mig ;) smart va?! TACK! Så det blev ingen lång runda idag. Igår kväll spelade jag in "13 snart 30" som gick på trean. Filmen krockade med matchen. Jag vill ju inte precis se filmen o spela in matchen. Det hade varit ganska trögt gjort ! Hur som helst, kollade på filmen i morse och den var sådär. Ingen höjdare men inte kass!

Ha en bra dag ! :)

Kram !

Kommentarer
Postat av: flun flun potatisglunflun...

Nu får det bli sista kommentaren för denna dag.. Tror jag ska busa lite med dig.. thaha! vet precis vad jag ska göra! :D Weee!! ha en mycket bra dag min kära fru och försök att inte hälsa på den gröna aprikosen på Jc även om hans gul-röda hallonluktande halsduk är helt oemotståndlig...

2009-01-10 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0