snow

Asiens religioner

Det är intressant! Jag tycker verkligen att religion är intressant.. Att få veta hur andra männsikor världen över tänker och tycker. Hur deras värderingar om livet är. Men när jag ska skriva om fem olika religioner samtidigt så blir det bara för mycket. Det hade varit mycket bättre att skriva om en religion och verkligen fokuserat mig på den. Jag tror jag ska skriva detta i min sammanfattning. Jag har tre frågot kvar, på detta arbete. Plus att jag ska rita en karta över Indien, Kina och Japan plus att jag ska svara på vad Shintoism, Daoism och Konfucianism har för högtider och heliga platser. Men jag hittar inte svaren. Får väl leta vidare och hoppas att jag finner några svar :-)

Hej så länge..!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare!!! Hur länge har du jobbat med det egentligen?? Men jag tycker att du är jätte duktig annie!!! Jag längtar tills frdag och jag hoppas att jag blir bra igen nu men jag känner mig bättre nu!:) Ha det jätte bra bästa kusin!!!

2009-01-27 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0