snow

Bänken

Aktiv som jag skrev innan, det är verkligen det rätta ordet. Min kära vän Malin skrev innan till mig att jag inte hade något liv, eftersom jag sitter här och bloggar. Även om hon skämtade så tror jag att det ligger lite sanning i det. Men helt seriöst så orkar jag inte göra så mycket just nu. Har varit trött e/ända sen nyår och känner mig slö. Till och med när jag skulle shoppa (har redan nämnt det, jag vet) så var jag jätte, jättetrött. Jag som älskar attt  shoppa, det är ju skitskoj! :)

När vi var där, i köpcentret så såg jag en bänk som såg såååå skön ut. Jag tänkte sätta mig där och vila tills mamma var klar. Men det gjorde jag inte, där satt en snygg kille. Skulle jag sätta mig ner på den brevid honom. Nej, nu är jag löjlig. Klart jag hade kunnat göra det, men jag hade inte krafter att samla mod till mig så det fick va! Nu ska jag sitta här, gå in en sväng och kolla på www.hm.com, www.bilddagboken.se och några andra hemsidor som tyder på att man har ett riktigt gött liv :D hahaha!

Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0