snow

Bra dag

Torsdag!

Jag gillar verkligen torsdags eftermiddagarna! Allt känns så skönt :) Det är bara en dag kvar i skola, innan det är helg.... Jaa, det är väl därför jag gillar torsdagar! Hahha, nej men det är faktiskt en bra veckodag ! Sitter här, har varit i skolan till halv fyra och äntigen kommit in i mitt so-arbete: Asiens religioner ! Har varit på banken för en stund sedan och hämtat ut mitt id-kort ! Lyssnar på Bon Jovis: Living on the prayer (nu är jag mitt i refrängen) ååå, den är riktigt bra!! !! !

Snart ska jag nörda lite tv-spel! Jag börjar bli beroende! Hahaha, en ny genväg är hittad! Hhihi, hörs verkligen som en nörd! Nej, men som sagt: TILL SPELET!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Okej så du gllar torsdagar och jag gillar tisdagar! Men torsdag är oxå bra för att det är ju helg som du säger! och jag gillar tisdagsr för att det är musik och slöjd! =)Gud vad jag längtar till festen!!! Jag har en sak till dig då!!! hihihi=) Men vi hörs puss puss din fina kusin!<33<3<3

2009-01-22 @ 19:19:57
Postat av: Mawlin

Jaa, det var fett gött att sitta där uppe och jobba, det får vi göra fler gånger! =)

2009-01-23 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0