snow

Cocosmjölk

Stavas det så? rubriken alltså? Skitsamma! Det jag vill komma fram till är att jag tycker inte om det. Vi hade det i maten idag. Det har verkligen en speciell smak. Blää ! Ja, här sitter jag framför datan. Fryser om fötterna, har lite ont i huvudet och känner att jag klagar för mycket! Stämmer det? jo, det gör det :D

Jag har inte orkat göra så mycket idag heller. Skyller på min förkyldning hela tiden. Jag har faktiskt städat min gadrob idag! Men jag har inte varit utanför ytterdörren. Det hörs inte bra ! Imorgon ska jag vara ute i det fina vädret: jo, jag har besämt att det ska vara fint väder imorgon ! Det hörs så bra :)

Nu ska jag chatta med mina fina vänner ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0