snow

Denna måndag (hördes det negativt?) LÄS i så fall det... GLATT :) (smilis)

Varför sätter jag mig här och bloggar? Jag borde plugga och bli klar med de så kallade Asiens Skit Religioner"! Hoppas att mina so-lärare inte läser min blogg :-) Men med lite eftertanke så varför skulle de göra det?! Skolan idag har varit en bra och glad måndag. Bara i slutet som det blev lite buttert. Jag har virckat en fullkomligt meningslös "lapp"´ och fick G på den.. Inte för att den var bättre än ett G-betyg med Jag vill inte sänka i slöjd. Så den blivande klänningen och broderiet (?) får bli riktigt bra! Om en stund ska jag till Friskis med Malin och svettas! :D (smilis där) och sen ska vi bada bastu! Skit gött!

Ha det fett så länge... Nu ska jag ta tag i Asien Roliga Religioner
KRAM <3


Kommentarer
Postat av: kusin vita min!

hej sötiz! Du håller mycket på med den religonen! Men du är jätte duktig!:) Ha det bra! och lycka till med religonen! hihih

2009-01-26 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0