snow

En runda i skogen



Jag skriver och skriver men bloggen tar emot mina inlägg!! Nu har jag varit ute och joggat! Sist jag gjorde det var någon gång i oktober/november så man kan ju säga att det gick segt ! Men det ska det göra i början.. annars känner jag mig inte i form när jag väl är tränad! Jag hade på mig i stort sätt hela gadroben... så kändes det som i alla fall! Mössa, halsduk, långkalsonger, joggingbyxor, linne, långärmad, tjocktröja ... jaa.. det säger väl sig själv - Jag frös inte!
Innan (då i oktober typ) så hade jag för lite pp mig, spände mig och fick så j'kla ont i axlen att jag knappt kunde röra mig!
Ville vara försäkrad att inte få det den här gången eftersom jag gjorde det misstaget ett par gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0