snow

Fett (bokstavligt talat i vår wook)

Hejsan du!

Idag har jag haft en icke-pluggande dag i skolan! SKÖNT! (Tänkte skriva en smilis där men jag avstår(tror kanske inte många fattade vad jag menade med det, men vi tar det... sen)) Jag hade idrott från halv tio till halv tolv! Ganska jobbigt men väldig roligt, speciellt den sista lektionen. Då var "vi" (vi som hade dubbellektion) så fnittriga så vi blev störiga. Hahha, vi skulle göra några konstiga övningar som såg hel-knäppa ut! Hela eftermiddagen har bestått av fjäsk-tid, alltså hemkunskap! Vi nästan fightas om vem som ska få sopa, diska och komma med förslag... Alla vill ha MVG! Men det blev ganksa gott: wook, med scones till. Bär och choklad och vatten och MASSA rapsolja! Hihihi!

Så jag är ganska trött nu. Har pluggat en stund med Asiens religioner och det är bara sååååå häääär roligt!
Snart ska jag dänsa! Hörs !

KRAM (jag glömmer inte att skriva det så här skriver jag det) FETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0