snow

Fett

Idag har "min" skola kollat på en "Slagverksorkester". Eller vi har ju hört på den...
Tisdag idag och det har varit bild och musik som stått på schemat ! Jag ska skriva ett musikarbete om ABBA! Fett!

Idag på bilden:

Lärare - Den här leran kommer från 'stad'!
Kompis- Ååh FETT där bor jag!

Hahaha, det hörde såå roligt! Fett, ett bra uttryck. Jag har börjat säga det rätt så mycket.. och jag vet inte om det är jag som har smittat "kompis" ! Fast egentligen ganska irriterande och jobbigt sådant !

Hörs
Kram <3
Fett

Kommentarer
Postat av: "kompisen"

haha, Annie.. jag ville ju skriva om det på MIN blogg.. Ää, jag gör väl det ärndå! ;) hoppas det var okej! Laters!

2009-01-20 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0