snow

Fortfarande förkyld

Hallåå! Jag har ju faktiskt varit väldigt aktiv här nu ett tag!

Idag är det: Kallt, vinter, skridsko-dag men jag ska inte med, som rubriken sa: så är jag fortfarande förkyld.
Annars så? Jo, jag är ganska nöjd med min tillvaro i livet (vilka ord va? ;)) nej men seriöst. Det känns ganska bra.
Klart att det finns mycket som kan bli bättre men så kan man inte. Man måste njuta av det man har och försöka vara nöjd och uppskatta det! :)

Det är väldigt skönt med lov, verkligen jätteskönt. Men jag har börjat frukta och tänka på de kommande nationella proven. Tänk om jag inte klarar det, det om jag sänker mig o.s.v.! Men bara jag gör mitt bästa, efter det kan jag inte göra mer!

Tack för mig så länge! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0