snow

Glad måndag

Hejsan!

Idag har det varit en bra och glad måndag! Jag fick ganska mycket gjort i skolan! Kompisarna har fått ett slag i huvudet eller nått och börjat kalla mig för Bitte! Det gillar jag inte, men jag ska försöka att inte reagera på namnet :)
Alltid när någon säger att den ska börja kalla mig för typ Apelsin eller nått så säger jag nej, kalla mig inte för det! Men sen när "den" tilltalar mig med Apelsin så svarar jag: jaa, vad är det?! Hhaaaha, men det ska jag inte göra med Bitte-namnet!
Efter skolan åkte jag hem till Lina och vi bakade chokladbollar! Skiitgott, till en början. Alltid när vi två bakar (ok, tre ggr har det hänt) så ska vi äta upp allt vi bakat! En hel sats chokladbollar, de sista var inte särskillt goda! Hahah
Kom hem för en stund sedan och nu sitter familjen och äter middag. Alla utom jag då förstås. Jag är inte hungrig om man säger så... men ska försöka äta lite om en stund. Det är ju trots allt bra att ha MAT i magen och inte bara chokladbollar!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: tompisen

Mmm, det e dott me fotoladbolla!! =)

2009-01-20 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0