snow

Hahahahahahah

Hejsan! Idag är det torsdag och du vet kanske redan att jag gillar torsdags eftermiddagarna! Lättsamma stunder då det snart är helg :-) Dagen har varit mycket bra, lite ont i huvudet på efter lunch men annars riktigt bra ! Fast lunchen var lite jobbig. En lärare som inte är som alla andra satte sig vid vårt bord. Alla var tysta och han sa emellan åt
- Mmmhmm!
Asså jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag fick gå därifrån och skratta av mig och sen när jag kom tillbaka så kunde jag knappt äta! Det är så fruktanvärt jobbigt när man inte kan behärska sitt skratt! Jag satt där och tänkte att jag verkligen inte får skratta, försökte att tänka på nått annat, inte få ögonkontakt med någon kring bordet och koncentrera mig på att äta! Men det var fullständigt omöjligt! Hahha, hörs ju som ingenting. Men när man väl sitter där och stämingen är stel så är det riktigt jobbigt! Efter skolan åkte jag till Frisören och blev klippt :-) Fast bara topparna, vill ha lååångt hår till sommaren!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: personen du FICK ögonkontakt med...

mmmmhhhhmmmmm....

2009-01-30 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0